IP телефонія Asterisk - надійний помічник для бізнесу
Для невеликих і великих компаній питання впровадження IP телефонії на базі Asterisk може виникнути, як на стадії стартапу, так і в процесі успішного росту. Адже цифрові апаратні АТС не завжди можуть відповідати всім необхідним вимогам бізнесу: саме з метою збільшення комунікації між персоналом, оптимізації роботи call-центрів необхідно задуматися про установку телефонії Asterisk.
Asterisk телефонія: основні переваги
IP телефонія Asterisk об'єднує в собі функціонал стандартних цифрових АТС з великою кількістю переваг:
- Зручне голосове меню;
- Переадресація дзвінків;
- Інтеграція з CRM-системою - запис усіх розмов;
- Asterisk 1C - інтеграція дозволяє зручно працювати з має базою клієнтів;
- За допомогою зручного веб-інтерфейсу є можливість управляти;
- Робота навіть з віддаленими комп'ютерами;
- Використання технології VoIP, як канал зв'язку інтернет, дозволяє значно здешевити використання міжнародної або міжміського зв'язку;
- Завдяки роботі на операційній системі Linux легко поєднуються функції АТС та інтернет-шлюзу.
Організація повноцінного віртуального офісу за допомогою Asterisk - це мінімальні вкладення, які призводять до оптимізації зовнішніх і внутрішніх процесів на будь-якому підприємстві. Телефонія на базі Астеріск має велику кількість різних конфігурацій, тому її можна налаштувати виходячи з потреб і потреб бізнесу.
Впровадження IP-телефонії на базі Asterisk за допомогою компанії «IPtel»
Asterisk АТС від компанії «IPtel» - це можливість швидко і якісно встановити сучасну IP-телефонію для офісу. Завдяки індивідуальному підходу до клієнта, оптимальними цінами, безкоштовної консультації впровадження Asterisk за допомогою нашої компанії дозволяє комплексно та оперативно вирішити будь-яке питання, пов'язаний з IP-телефонією. Замовляючи установку і call центр на базі Asterisk, ви значно економите час і кошти:
- Значно зменшуються витрати на зв'язок;
- Ви отримуєте якісне і своєчасне обслуговування клієнтів, завдяки грамотному розподілу дзвінків;
- Зменшуються витрати на персонал, підвищується продуктивність праці і рівномірно розподіляються обов'язки між співробітниками / відділами;
- Центр обробки дзвінків - Asterisk колл центр - це зручний спосіб оптимізації процесів управління підприємством і розподіл дзвінків по агентам;
- Завдяки інтеграції Asterisk і 1С ви отримуєте повну аналітику по телефонних дзвінків, записи по кожному клієнту;
- Зростає продаж, збільшується лояльність і залученість клієнтів.
Телефонія Asterisk зарекомендувала себе як якісна і надійна система, що забезпечує високу отказоустройчівость, що вкрай необхідно для потреб бізнесу. Багатофункціональність, гнучкість, а також високий ступінь безпеки системи дозволяє легко інтегрувати між собою велику кількість апаратних і програмних складових, використовувати велику кількість просунутих функцій телефонії (голосова пошта, конференції, колл-центри, переадресація дзвінка).
Компанія «IPtel» - ваш помічник у питаннях впровадження IP-телефонії для бізнесу.