Програмно-апаратний комплекс, розробкою якого займається наша компанія, надає користувачеві можливість успішно вирішувати проблеми, що виникають під час обробки вхідних і вихідних дзвінків, а саме:
Основними критеріями ефективності роботи call-центру, прийнято вважати автоматизований процес обслуговування споживачів. Ефективність і продуктивність діяльності оператора, безпосередньо залежить від швидкості номерного набору, витраченого часу на очікування відповіді, від спроб з'єднання. Саме тому організація Fibex пропонує своїм користувачам впроваджувати в роботу спеціально розроблений програмно-апаратний комплекс під назвою FBX: Call-center. Він відрізняється легкістю в адаптації під вимоги клієнта.
Програмно-апаратний комплекс, розробкою якого займається наша компанія, надає користувачеві можливість успішно вирішувати проблеми, що виникають під час обробки вхідних і вихідних дзвінків, а саме:
Застосування інноваційних VoIP технологій, впровадження спеціального високотехнологічного обладнання та програмного забезпечення дозволяє:
Copyright 2013-2021 © IPTel. Всі права захищені.