Купити call центр для обробки дзвінків
Сьогодні купити call центр - позначає впровадження в компанію ефективної та якісної зв'язку, яка не тільки сприяє оптимізувати роботу вхідних і вихідних, внутрішніх дзвінків, але і дозволить не пропустити жодного вхідного дзвінка від потенційних клієнтів або партнерів по бізнесу, що призводить до збільшення прибутку компанії , поліпшення лояльності клієнтів. Для тих бізнесменів, які все ще думають над тим, як поліпшити продуктивність праці, якість обслуговування зв'язку, ми радимо центр обробки дзвінків (call центр).
Переваги впровадження центру обробки дзвінків
Сьогодні компанія «IPtel» по праву вважається одним з провідних лідерів в сфері установки офісних АТС, центрів обробки дзвінків, IP-телефонії. Ми є тим незамінним помічником для бізнесу, який дозволяє кожному нашому клієнту налагодити внутрішні бізнес-питання організації зв'язку, що допоможе поліпшити якість спілкування з клієнтами. У своїй роботі ми використовуємо тільки новітні технології, перевірених світових виробників обладнання, а також професійне виконання роботи нашими фахівцями. Саме ці параметри і впливають на остаточну вартість call центру, який приносить величезну кількість плюсів в роботу будь-якої компанії:
- Якісна робота з вхідними дзвінками - завдяки ефективному налагодженню робочих процесів, з'являється можливість розподілу кожного дзвінка між співробітниками, відсутності пропущених дзвінків, прийом дзвінків в будь-який час доби, що сприяє підвищенню лояльності клієнтів до компанії, а також збільшення клієнтської бази.
- Налагодження якісної інформаційної підтримки ваших клієнтів - автоматизований спосіб оповіщення великої кількості людей по телефону, а також можливість аналізування роботи з кожним клієнтом за коштами прослуховування записаних телефонних дзвінків.
- Поліпшення якості обслуговування у вашій компанії - завдяки наявним збереженим записів, ви легко можете зрозуміти, що не влаштовує деяких ваших клієнтів, усунення яких призведе до зменшення відтоку клієнтів.
Саме тому не варто замислюватися над питанням call центр ціна, адже разом з установкою центру обробки дзвінків, ви отримуєте повну автоматизовану зв'язок, підвищення лояльності клієнтів, а також збільшення доходів бізнесу.
Call центр ціни: від чого вони залежать?
Як нами було сказано, обладнання для організації call-центру може відрізнятися в залежності від завдань кожного власника бізнесу, адже вартість апаратно-програмних компонентів залежить від виробника обладнання. Однак, установка call-центру позначає розподіл черги дзвінків, рівномірну настройку обробки дзвінків, можливість завантаження музики або голосового повідомлення під час очікування, паркування виклику, телефонної конференції, переведення або перехватка дзвінка, гнучку маршрутизацію викликів, інтеграцію з CRM-системами, а також повну аналітику.
Замовте call центр в компанії «IPtel» - прийміть ефективне рішення в питанні налагодження телефонного зв'язку з клієнтами