Професійне бізнес-додаток для управління і обробки дзвінків

У всьому світі компанії, що професійно працюють з клієнтами, використовують спеціальний клас продуктів, які називаються "колл-центр" або "центр обробки викликів".

На відміну від звичайних АТС, які є рішенням для телефонізації офісу, Центр Обробки Викликів не тільки забезпечує офіс зв'язком, але і є професійним інструментом роботи з клієнтами.

Впровадження Call-центру від компанії IPTel дозволить

  • Співробітники не витрачають часу на набір номера і очікування відповіді клієнта
  • Співробітники не витрачають часу на набір номера і очікування відповіді клієнта
single feature 01 1 1

Можливості

voip connect icon 03 1

Голосове меню - IVR і голосова пошта

IVR, записане професійним диктором дозволить прискорити процес обробки дзвінків.

Детальніше
call center icon 08 1

Запис розмови

Це інструмент контролю якості обслуговування клієнтів. Можна записувати всі розмови, а також прослуховувати їх через зручний web-інтерфейс.

Детальніше
couter icon 04 1

Аналітика та статистика дзвінків

Система контролю і обліку дзвінків. Різні звіти для ефективних рішень. KPI по співробітниках.

Детальніше
voip connect icon 07 1

Використання багатоканальних SIP номерів

Дозволяє скоротити кількість пропущених викликів і економити на дзвінках.

Детальніше
pbx icon 01 1

Об'єднання філій в одну мережу

Дозволяє використовувати одну АТС для всіх філій, де-б вони не знаходилися.

Детальніше
couter icon 01 1

Будь-яка переадресація викликів

Комунікація з Вашою компанією стає простіше для клієнтів, співробітники витрачають менше часу на обробку дзвінків.

Детальніше
voip analytics icon 02 1

Конференц-зв'язок

Для проведення групових обговорень, нарад або переговорів. Організуйте конференції через зручний інтерфейс.

Детальніше
voip analytics icon 06 1

Інтеграція з CRM

Інтеграція з бізнес додатками: CRM Bitrix 24, AmoCRM, 1C ... Робіть більше продажів. Дозволяє підвищити лояльність клієнтів.

Детальніше
pbx icon 02 1

Економія на міжнародних дзвінках

Тарифи на міжнародні дзвінки у VoIP провайдерів значно дешевше. Ми допоможемо підібрати найбільш вигідного для Вас оператора зв'язку.

Детальніше
pbx icon 04 1

Економія на мобільному зв'язку

Використання спеціальних пристроїв GSM-шлюзів, і правил розподілу дзвінків дозволяє істотно скоротити витрати на стільниковий зв'язок.

Детальніше
call center icon 06 1

Навчання співробітників

Ви можете прослуховувати розмови Ваших співробітників в онлайн режимі і робити їм підказки нечутні для клієнтів.

Детальніше
voip analytics icon 06 1

Вбудована CRM для хмарних рішень

Вбудована CRM система, дозволяє вести базу клієнтів. Зручний пошук, фільтрація і детальна інформація по кожному з клієнтів.

Детальніше

Схема підключення

Ціни

Оренда Call центру
800 грн./місяць
ІКС-1
  • До 7ми співробітників
  • Статистика дзвінків
  • Аудіо записи розмов
  • Вбудована міні-СRM
  • Підключеня оператора зв’язку
  • Налаштування черг дзвінків
  • Переадрисація двінків
  • Технічна підтримка
  • Не потрібно купувати сервер
Оренда Call центру
1300 грн./місяць
ІКС
  • До 25 співробітників
  • Статистика дзвінків
  • Аудіо записи розмов
  • міні-СRM
  • Підключеня оператора зв’язку
  • Налаштування черг дзвінків
  • Переадрисація двінків
  • Не потрібно купувати сервер
  • Технічна підтримка
Оренда Call центру
від 4000грн.місяць
Автообзвон
  • До 25 співробітників
  • Предиктивний обзвін
  • Вбудована СRM
  • Спливна картка
  • Підключення операторів
  • Налаштування черги викликів
  • Інтеграція з CRM
  • Робот - автоінформатор
  • Технічна підтримка

Купити call центр для обробки дзвінків

Сьогодні купити call центр - позначає впровадження в компанію ефективної та якісної зв'язку, яка не тільки сприяє оптимізувати роботу вхідних і вихідних, внутрішніх дзвінків, але і дозволить не пропустити жодного вхідного дзвінка від потенційних клієнтів або партнерів по бізнесу, що призводить до збільшення прибутку компанії , поліпшення лояльності клієнтів. Для тих бізнесменів, які все ще думають над тим, як поліпшити продуктивність праці, якість обслуговування зв'язку, ми радимо центр обробки дзвінків (call центр).

Переваги впровадження центру обробки дзвінків

Сьогодні компанія «IPtel» по праву вважається одним з провідних лідерів в сфері установки офісних АТС, центрів обробки дзвінків, IP-телефонії. Ми є тим незамінним помічником для бізнесу, який дозволяє кожному нашому клієнту налагодити внутрішні бізнес-питання організації зв'язку, що допоможе поліпшити якість спілкування з клієнтами. У своїй роботі ми використовуємо тільки новітні технології, перевірених світових виробників обладнання, а також професійне виконання роботи нашими фахівцями. Саме ці параметри і впливають на остаточну вартість call центру, який приносить величезну кількість плюсів в роботу будь-якої компанії:

  • Якісна робота з вхідними дзвінками - завдяки ефективному налагодженню робочих процесів, з'являється можливість розподілу кожного дзвінка між співробітниками, відсутності пропущених дзвінків, прийом дзвінків в будь-який час доби, що сприяє підвищенню лояльності клієнтів до компанії, а також збільшення клієнтської бази.
  • Налагодження якісної інформаційної підтримки ваших клієнтів - автоматизований спосіб оповіщення великої кількості людей по телефону, а також можливість аналізування роботи з кожним клієнтом за коштами прослуховування записаних телефонних дзвінків.
  • Поліпшення якості обслуговування у вашій компанії - завдяки наявним збереженим записів, ви легко можете зрозуміти, що не влаштовує деяких ваших клієнтів, усунення яких призведе до зменшення відтоку клієнтів.

Саме тому не варто замислюватися над питанням call центр ціна, адже разом з установкою центру обробки дзвінків, ви отримуєте повну автоматизовану зв'язок, підвищення лояльності клієнтів, а також збільшення доходів бізнесу.

Call центр ціни: від чого вони залежать?

Як нами було сказано, обладнання для організації call-центру може відрізнятися в залежності від завдань кожного власника бізнесу, адже вартість апаратно-програмних компонентів залежить від виробника обладнання. Однак, установка call-центру позначає розподіл черги дзвінків, рівномірну настройку обробки дзвінків, можливість завантаження музики або голосового повідомлення під час очікування, паркування виклику, телефонної конференції, переведення або перехватка дзвінка, гнучку маршрутизацію викликів, інтеграцію з CRM-системами, а також повну аналітику.

Замовте call центр в компанії «IPtel» - прийміть ефективне рішення в питанні налагодження телефонного зв'язку з клієнтами