Голосові меню, голосова пошта
Голосові меню, голосова пошта
Усім відоме прислів’я: Зустрічають по одягу – проводжають по розуму. Безсумнівно при першому дзвінку в вашу компанію такою одягом є інтерактивне голосове меню або IVR. Сучасні офісні міні-АТС підтримують дану функцію значно дорожче рішень на базі Asterisk.
Інтерактивне голосове меню, IVR (англ. Interactive Voice Response) – це система попередньо записаних звукових повідомлень, які може прослухати абонент при дзвінку в Вашу компанію.
Звукові повідомлення виводяться в автоматичному режимі в певній ситуації розмови або після натискання абонентом певної клавіші телефонного апарату. Повідомлення інтерактивного голосового меню можуть виконувати функцію вітання, підказки, інформування.
IVR дозволить Вам автоматизувати процес розподілу надходять дзвінків в залежності від типу питання. Абоненту, використовуючи спеціальне мовне меню за допомогою натискання кнопок у тоновому режимі може отримати відповідь на його запитання, без з’єднання з співробітником. Надання інформації абонентам в автоматичному режимі як в формі заздалегідь записаних голосових повідомлень, так і з можливістю індивідуалізації повідомлення за допомогою читання інформації з Бази Даних.
Category:Без категоріїМожливості