Голосові меню, голосова пошта

Послуги з впровадження інтерактивного голосового меню (IVR)Голосові меню, голосова пошта

Усім відоме прислів’я: Зустрічають по одягу – проводжають по розуму. Безсумнівно при першому дзвінку в вашу компанію такою одягом є інтерактивне голосове меню або IVR. Сучасні офісні міні-АТС підтримують дану функцію значно дорожче рішень на базі Asterisk.

 

 

 

Інтерактивне голосове меню, IVR (англ. Interactive Voice Response) – це система попередньо записаних звукових повідомлень, які може прослухати абонент при дзвінку в Вашу компанію.

Звукові повідомлення виводяться в автоматичному режимі в певній ситуації розмови або після натискання абонентом певної клавіші телефонного апарату. Повідомлення інтерактивного голосового меню можуть виконувати функцію вітання, підказки, інформування.
Interactive Voice Response

Переваги IVRIVR дозволить Вам автоматизувати процес розподілу надходять дзвінків в залежності від типу питання. Абоненту, використовуючи спеціальне мовне меню за допомогою натискання кнопок у тоновому режимі може отримати відповідь на його запитання, без з’єднання з співробітником. Надання інформації абонентам в автоматичному режимі як в формі заздалегідь записаних голосових повідомлень, так і з можливістю індивідуалізації повідомлення за допомогою читання інформації з Бази Даних.

 

Без категоріїМожливості