Панель дзвінків реального часу

Панель дзвінків реального часу

ПанеПанель онлайн моніторингу та управління вхідними та вихідними дзвінками на IP-АТСПанель онлайн моніторінгаль дзвінків допоможе вам побачити дзвінки в режимі реального часу. Хто і кому дзвонить в даний момент, отвеченние і знаходяться в черзі дзвінки, дозволять оцінити завантаженість контакт-центру.

Кому може бути корисною:

Для секретарів:

  • Тепер всі дії доступні при натисканні миші!
  • Перегляд доступних співробітників
  • Переклад дзвінка на додаткові номери, голосову пошту або зовнішні номери
  • Можливість паркування виклику
  • Управління та перегляд припаркованих дзвінків
  • Пошук і фільтр номерів в реальному часі (ідеально підходить для великих компаній)

Для менеджерів Call-центрів:

  • Ви зможете не тільки бачити статус операторів, але і швидко оцінювати стан черги
  • Перегляд зареєстрованих агентів в черзі
  • Перегляд статусу агентів (paused, logged off, invalid)
  • Управління агентами: додавання, видалення, або постановка на паузу членів черги
  • Можливість підслуховувати або підказувати агентам
  • Доступний один з трьох режимів: прослуховування, конференція або навчання співробітника. Дуже зручний інструмент для навчання нових співробітників.

 

 

 

Для кінцевих користувачів

  • Ви можете відчути всі переваги FOP2 панелі, не будучи учасником Call-центру
  • Оповіщення виклику (номер абонента і ім’я, дзвінок з черги)
  • Контроль дзвінка: переклад дзвінка, відбій дзвінка, парковка і інше.
  • Управління конференцією: блокування, вихід, виключення звуку, інше
  • Перегляд поточного статусу дзвінка
  • IM Chat: Instant Messaging. Обмін миттєвими повідомленнями
  • Використання браузера для прослуховування голосової пошти

 

Без категоріїМожливості